21. helmikuuta 2013

Poistokirjoja

Rovaniemen kaupunginkirjaston poistomyynti alkoi maanantaiaamuna kello 9.00.
 
Poikkesimme kauppareisulla katsomaan josko siellä olisi jotakin ostettavaa. Minä ajattelin lähinnä käsityökirjoja, Johan varmaankin historiaa tai sotakirjoja.
Väkeä  siellä tungeksi jo melkoisesti, joillakin sylillinen kirjoja sylissään. Mutta liekö parhaat jo menneet päältä, ei siellä enää kummoisia ollut, jos ei hintakaan, euron kappale.
Videot ja CD:t saivat ihmiset polvistumaan (matalat hyllyt), ne näyttivät kyllä kovasti kiinnostavan.
 
Mutta tässä minun kolmen euron saaliini, Johan ei löytänyt mitään.
 
Iltalukemista lapsille, jahka taas kesällä tulevat viettämään viikon kanssamme;)

Kuva tästä kirjasta.

Tällaista mulla ei vielä ollut.
Somat tennarit.

Olen haaveillut omista eläimistä - näinköhän se toteutuu...

helposti, ohjeita noudattaen.

Jos on kirjoja liikaa ainahan sitä voi perustaa kirjakaupan, ja jos lankoja on liikaa pitää panna pystyyn lankakauppa.
 

2 kommenttia:

  1. Hyvät löydöt teit. Mun lähikirjastossa on lehtien myynti nyt menossa mutt ei oo mitään kivoja ollu tarjolla. Parhaat menee heti. On siellä kirjojakin mutt ne on kanss "ei tarpeellisia".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ei kyllä auttas ostaa yhtään kirjaa, se menee vähän niin, et toisella kädellä kannan niitä antikvariaattiin ja toisella kotiin. Hyllyt on turvoksissa, mut ohnan sit perikunnalle hommia;)

      Poista

Kommentoi sinäkin! Kaikki kommentit ovat tervetulleita, oletpa asiasta mitä mieltä tahansa, kaikki mielipiteet otetaan ilolla vastaan.