19. maaliskuuta 2015

Ranneroikotin/kässäpussukka

KristiinaS arpoi bloginsa Kymmenvuotistaipaleen johdosta kolme ihanaa pöllöpussukkaa, ja arpaonni suosi minua, siitä KIITOS KristiinaS.
Tämä oli mulla jo mukana meidän Käsityökahvilassa Auttissa, ja pussukka sain ansaitsemansa huomion.
Auttin kesämarkkinoilla, viimekesänä, eräs Anneli voitti arvonnassa luuanvarrenlämmittimen, tulevana kesänä hän 'ehkä' voittaa ranneroikottimen. Jos mä vaan osaan tehdä tällaisen, onhan mulla kyllä tässä hyvä malli, sopiiko kopioida?


Siellä jo töppösen tekele puikkoineen odottaa. Pöllöt ovat niiin ihania.


Tässä kolmas sulovilen-pipo, vai pitäisikö sanoa pipa. Tämän pipan kudoin 1o 1n, mutta kaksi ekaa 1o 2n. Saajat olivat tyytyväisiä, ja systeri aikoo kutoa samanlaiset hänen kolmelle sulolleen.

4 kommenttia:

  1. Onnittelut voitosta! Ihanan pöllöpussukan saitkin palkinnoksi. :) Minäkin olen samantapaisia pussuikoita tehnyt muutamia, yksi niistä on itsellä jatkuvassa käytössä: aina matkoilla ja esim. sairaalassa lääkärille pääsyä odottaessa.
    Kyllä nuo Sulo Vilen -pipot ovat yksinkertaisuudessan hauskoja, saavat ainakin minulle hymynkareen huulille. Liekö alkuperäisellä Sulolla jotain osuutta asiaan. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Matleena kommentista. Minulla ei entuudestaan ollut kässäpussukkaa, joten tarpeeseen tuli ja vielä pöllöillä! Tein neljä SuloVilen-pipoa ja nyt tuli tilaus Jacques Cousteau-piposta. Mehän muistamen tuon legendaarisen merten tutkijan.

      Poista
  2. Kiva ku tykkäät pussukasta. Kyllä sen saa kopioida. Vähän on saumat vinksvonks mutta ei se menoa haittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos KristiinaS, tarpeeseen tuli, nyt mulla on kässäpussukka. Kiva kun saa kopsata, teen kesän markkinoille arpajaispalkinnoiksi muutaman.

      Poista

Kommentoi sinäkin! Kaikki kommentit ovat tervetulleita, oletpa asiasta mitä mieltä tahansa, kaikki mielipiteet otetaan ilolla vastaan.